Održana radionica "Destinacijski menadžment"

U organizaciji Varaždinske županije, Turističke zajednice Varaždinske županije, Hrvatske turističke zajednice i Udruge hrvatskih putničkih agencija, u županijskoj palači je održana radionica „Destinacijski menadžment - koordinacija aktivnosti lokalne zajednice i turističkih agencija na razvoju turističkih proizvoda“.

U organizaciji Varaždinske županije, Turističke zajednice Varaždinske županije, Hrvatske turističke zajednice i Udruge hrvatskih putničkih agencija, u županijskoj palači je održana radionica „Destinacijski menadžment - koordinacija aktivnosti lokalne zajednice i turističkih agencija na razvoju turističkih proizvoda“.

Radionica je bila namijenjena turističkom sektoru u Klasteru Središnja Hrvatska kako bi se unaprijedila suradnja javnog i privatnog sektora u kreiranju složenih turističkih proizvoda te upravljanje destinacijom. Vodio ju je Željko Trezner,  savjetnik  Udruge hrvatskih putničkih agencija i predavač na Veleučilištu Vern.

Sudionike radionice, u ime Varaždinske županije kao domaćina, pozdravila je pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, regionalni razvoj i europske integracije Varaždinske županije Jelena Zrinski Berger.
„Turizam Varaždinske županije posljednjih je nekoliko godina u stalnom usponu. Svi pokazatelji u turizmu imaju pozitivan trend.

U prva tri mjeseca ove godine na području Varaždinske županije ostvareno je 31% više noćenja nego u 2015. godini te 8% više dolazaka. Županija je krajem 2015. godine donijela Strategiju turizma Varaždinske županije 2015.-2025. godine u kojoj jasno definiramo razvojnu viziju, ključne ciljeve, programsku i prostornu koncepciju kojom bi Županija u budućnosti trebala postati jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Hrvatskoj.“ – istaknula je Zrinski Berger.

Ova je radionica prva od četiri koje će se organizirati za turistički klaster Središnje Hrvatske. Podignuta svijest o potencijalima razvoja turizma posebnih interesa u lokalnim zajednicama, educirani djelatnici turističkih agencija i turističkih zajednica o razvoju turizma posebnih interesa I trendovima u turizmu, unaprijeđena suradnja javnog i privatnog sektora za upravljanje destinacijom, identifikacija nositelja posebnih kompetencija, analiza do sada razvijenih složenih turističkih proizvoda, formuliranje odrednica marketing plana za pojedine proizvode i linije proizvoda, rezultati su koji se očekuju od ovog ciklusa radionica.

Internet stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšala funkcionalnost.